Geweldige ervaring!

De mensen van Skydive Zeeland waren super vriendelijk, alles liep enorm vlot en we konden binnen het kwartier al aan het springen. De instructeur van mijn tandem-sprong was sympathiek en stelde me de hele periode gerust. Zeker aanrader om boven het mooie Zeeland te springen!

Kado aan mijn moeder van 71. Een geweldige ervaring!

Door een omleiding kwam ze een uur te laat, daardoor meer gespannen, dan dat ze moest springen. Snel aan de beurt toen ze er eenmaal was. Heel fijn, dank jullie wel.

GE-WEL-Dig!

Een unieke ervaring. Wat een gevoel om uit een vliegtuig te vallen. Een fantastisch uitzicht, een ongekende stilte. Onder de chute gewoon rustig een praatje kunnen maken. Een landing net zo zacht alsof je de laatste tree van de trap afstapt. Fantastisch!

Geweldige ervaring met goede begeleiding

Ik ben net een maatje groter (zowel lengte als breedte) waardoor ik nogal zorgen had over of skydiven voor mij wel mogelijk is. Na contact opnemen met Paracentrum Zeeland ben ik goed geholpen en hebben ze aangegeven dat springen grote kans mogelijk is, al komt het wel wat nauwer met betrekking op de weersomstandigheden. Afgelopen Zondag was het eindelijk zo ver! Na kort overleggen met de instructeurs goedkeuring gekregen en een geweldige sprong gehad!

Een onvergetelijke unieke ervaring

We hebben een heel mooie sprong gemaakt met deskundige vakmensen. Er heerste een goede prettige relaxe sfeer die ons zeker aanstond. Vriendelijke mensen en een goede spirit. Duidelijke instructies. Enige punt ter verbetering zou het aanbieden van wat drinken voor- en/of achteraf kunnen zijn. Wellicht nog nabespreken van de mooie indruk, dat zou het verhaal compleet maken.

Heerlijk vlotjes en een prachtig uitzicht!

Na het boeken (en het probleemloos/kosteloos omboeken) van de sprong, zakten we zondag af naar Skydive Zeeland. Maar niet voordat we eerder in de week keurig werden gebriefd over hoe de dag zou verlopen en de ochtend zelf nog even bevestiging van degelijk weer kregen. Eens aangekomen verliep alles op rolletjes. Waar ik bij een eerdere sprong uren heb moeten wachten, verliepen het inchecken, omkleden, kennismaken met de tandem-partner, opstijgen, springen en (veilig!) landen hier heerlijk efficiënt. De sprong zelf was fantastisch. Het uitzicht op Zeeland, met de Oosterschelde, eilanden en bruggen, is gewoonweg prachtig. Dikke aanrader voor iedereen!

Onbeschrijfelijk

Super goede organisatie in een huiselijke sfeer. Je komt binnen en wordt ontvangen in de familie. Iedereen helpt elkaar meteen en alles wordt vastgelegd op een prachtig filmpje. Een unieke ervaring die iedereeen eens moet gedaan hebben in zijn leven!

Een ervaring om nooit te vergeten

Gisteren op 5 oktober ging mijn man de lucht in. De smile toen die beneden kwam was onvergetelijk. De adrenaline de kick, 60 seconden vrije val het was zijn beste verjaardags cadeau ooit. Het gemoedelijke hoe het allemaal ging was ook super. Petje af voor alle mensen, een herinnering die maar een paar minuten duurt maar de rest van je leven mee je hart ingaat

Ik voelde mij bevoorrecht

Ongeloofelijk om dit te hebben mogen meemaken. Gezonde zenuwen maar vooral heel veel genieten. Ik kan het iedereen aanraden. Ook de club is een gezellige plaats met heel vriendelijk personeel.

Onbeschrijfelijk

Heel aangename ontvangst en sfeer, goede uitleg, ik voelde me goed bij mij instructeur. In het vliegtuig even angst, maar alles gaat vlot en snel, voor je het weet maak je de sprong en beleef je een onbeschrijflijk zalig gevoel. Bedankt skydive Zeeland!

Onvergetelijk!

We werden eerst en vooral heel hartelijk ontvangen door het uiterst vriendelijke personeel. De begeleiding was top en iedereen was aanstekelijk enthousiast! Het was een onvergetelijke ervaring. De beelden waren ook in no time beschikbaar, dus ik kon onmiddellijk beginnen na te genieten! Enorme aanrader voor iedereen!

Onvergetelijke ervaring

Met heel veel stress, mij afvragend waar ik aan begonnen was, kwam ik aan bij Skydive. De administratie en organisatie verliep zeer vlot en we moesten niet lang wachten. Eens in het vliegtuig viel alle stress weg. De instructeur was kordaat en vriendelijk waardoor het een onvergetelijke ervaring werd. Een aanrader voor iedereen!

Klaar voor de 2.0 versie van mijzelf!!!

Het was echt een fantastische ervaring. Zoals ik na de sprong zei: kei Schieck, ik wil nog een keer. Alles verliep perfect. De informatie via de mail, ontvangst in Arnemuiden, de uitleg, voorstellen aan begeleider Bob. Heel soepeltjes. Bob gaf mij een veilig en goed gevoel. Ik heb de sprong samen met mijn moeder mogen doen voor haar 75 ste verjaardag. Zo blij dat we dit dankzij jullie, Skydive Zeeland , hebben kunnen doen. In een woord GEWELDIG!

wouw

door een heel goeie vertrouwde begeleider te hebben, die mij op mijn gemak stelde en waar ik ook even kon lachen, heb ik de sprong van mijn leven gemaakt. super toffe bende en ik heb er met volle teugen van genoten. deze zomer kom ik zeker terug voor mijn 2de sprong. JIHA

Zeer vlot verlopen. Nergens lang moeten op wachten. Alles werd aangenaam uitgelegd en toegelicht. Epische ervaring!

Toffe ervaring met vriendelijk personeel

De vrouwen aan de balie waren enorm vriendelijk en hebben ons goed geholpen. Ook de mensen die ons hebben geholpen met het aandoen van de equipment waren vriendelijk en maakte even een kort praatje. Duidelijke uitleg en het ging allemaal heel snel. Mooie video laten maken en wat een toffe ervaring.

Goede service. Leuk personeel Mooie plek. Klant vriendelijk.

Zeeland zoals je het nog nooit zag

Vanaf het moment dat ik binnenkwam, voelde ik me meteen op mijn gemak door het vriendelijke personeel. De voorbereiding ging zo snel dat ik nauwelijks tijd had om zenuwachtig te worden – voordat ik het wist, hing ik al in de lucht! Het uitzicht over Zeeland was waanzinnig, en alles verliep super soepel. Ik voelde me de hele tijd veilig, wat wel fijn is als je uit een vliegtuig springt. Echt een ervaring om nooit te vergeten!

Fantastisch!

Alles zeer vlot verlopen. Vriendelijke en professionele begeleiders. Ervaring van mijn leven!

FANTASTISCH!

Een geweldige ochtend in Zeeland gehad. De ochtend liep voorspoedig en alles was goed geregeld, voor je het wist zat je al in de vlucht naar boven toe. Tijdens de vlucht heeft de instructeur goede uitleg gegeven en werd er gezellig gekletst hierdoor heb ik geen enkel moment van spanning ervaren. Eenmaal boven ging alles vanzelf en had ik geen moment dat ik mezelf onveilig voelde. Het was ontzettend gaaf en zeker de moeite waard om een sprong te maken! We keken uit over een prachtig landschap en voor het wist was je weer beneden. Blij dat we de foto’s en filmpjes nog hebben want dit was een ervaring om nooit te vergeten! Een geweldige dag en een vinkje op mijn bucketlist!

Ofschoon ik door mijn leeftijd 82 en ziekte meer aandacht vroeg, was het hele personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Ik had me geen betere begeleider in de tandemsprong kunnen wensen. Vriendelijk, rustig, behulpzaam, heel informatief, waardoor dit een onvergetelijke dag werd. Allen nogmaals bedankt en heel veel succes. Met vriendelijke groet, Boele Boelens

Once (?) in a lifetime ervaring

We kwamen toe rond 8u30, en een uurtje later was het zo ver. We werden in ons pakje gehesen om vervolgens als sardientjes in het vliegtuigje te kruipen. De uitleg was bondig, maar we werden op ons gemak gesteld en nadat we 3 km hoog waren ging de rolluik van het vliegtuig open. Voor je het weet ben je aan bijna 200km/u naar beneden aan het vallen. Zalig! Daarna gaat je parachute open en is het ook genieten en kijken naar de kleine dotjes en mooie stukken land onder jou. Zelf even het stuur mogen vastnemen, wat een ervaring. En dan veilig met beide voetjes op de grond. Rond 11u00 terug richting Gent gereden met een heerlijke ervaring erbij. Once in a lifetime? Ik denk dat ik volgend jaar nog eens ga!

Goede ervaring!

Ik ben goed begeleid en heb daardoor een fantastische sprong gehad!

Van een verrassing gesproken

Door mijn zoons als verrassing naar Skydive zeeland gebracht. Jaren gedroomd van springen maar nooit uitgevoerd... Samen met hen van 900 voet een deeltje vrije val en parachutesprong met begeleider gemaakt. Fantastisch! Geen druk aan de receptie, de boeking nog kunnen wijzigen door een fout was 1 van ons voor een hogere sprong geboekt en dat kon nog veranderd worden. Bij de hangar zelf lieve mensen, goede organisatie en uitleg. iedereen wordt gecheckt of je kledij goed is en persoonlijk advies of je beter nog een overall aandoet of zo kan. Tijd om te wennen aan de verrassing.. Na een half uurtje in een stralende zon met begeleiding naar het vliegtuig. Ik had een fotoshoot mee ontvangen en ook mijn zoons staan op het filmpje, met dank aan Leander die mij onder mijn hoede nam. Competente rustige lieve man, met veel informatie over wat er in de lucht te zien is. Voor de skydive krijg je even een bril op en die is echt nodig, je hebt geen tijd om bang te zijn, de begeleider doet alles en checkt ook nog eens of jij wel je banaantje doet. Het parachutedeel geeft de tijd om goed rond te kijken, eigenaardig gevoel om zo wat te hangen met je benen bungelend onder je. Maar heel mooi, we hadden tijd om elkaar te zien en er was zeer goed zicht, van Zeeland genoten. De landing zelf was veel rustiger dan ik dacht, Leander vroeg me te stappen en dan sta je ineens weer op de grond. Bedankt, :)

FANTASTISCH

Een fantastische ervaring met een fantastische instructeur en hele lieve mensen om je te begeleiden!

Calandweg 44

4341RA Arnemuiden